nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



Povečevanje tržnih deležev s fizično rastjo za proizvajalce pijač ni več zanimivo, tako da so možnosti za rast na domačem trgu predvsem v diverzifikaciji na proizvodnjo drugih pijač (alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, mineralne vode) in izkoriščanju velikosti (nastop proti trgovcem in odločnejši korak na mednarodnih trgih) in ekonomije obsega.

Po javno dostopnih informacijah in novicah iz občil sta obe pivovarni lani povečali deleža na domačem trgu.
Nacionalni trg je za proizvodne zmogljivosti obeh skupin izdelovalcev pijač premajhen, zato iščeta priložnosti predvsem na trgih nekdanje Jugoslavije, kjer so slovenske blagovne znamke še vedno priznane (pripadnost blagovni znamki je močna pri izbiri najljubšega piva).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA