nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



se brani, da seveda niso nameravali zavajati potrošnikov, saj je njihovo pravilo, da lahko kupci njihove vodne postelje vedno vrnejo, če z njimi niso zadovoljni, ampak da njim samim pravzaprav ni bilo jasno, ali naj bo edicija promocijskega značaja ali pa naj bo javno glasilo.

Revija, ki so jo izdajatelji namenili, kot piše v zaglavju, zdravemu spanju, zdravemu življenju in problemom s hrbtenico, ne prinaša, razen še nekaterih drugih plačanih oglasov, ničesar drugega razen slavospevov enemu samemu izdelku, katerega, seveda, tržijo oni sami. Nikjer pa ne piše, da gre za promocijsko gradivo in če njihove postelje zdržijo, kot razglašajo, celo slone, njihovega oglasa ne zdrži niti oglaševalski kodeks.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA