nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Zahtevana omejitev tv prodaje v okvire, ki jih določa evropska konvencija, to je največ 20 odstotkov oddajnega časa ter še tri ure t. i. prodajnih oken, je močno vplivala na padec oglasnih prihodkov, je že pred časom priznal direktor.

Svet za radiodifuzijo očita televiziji ponovne prekoračitve prav pri deležih tv prodaje skupaj z dovoljenimi deleži oglasov v dnevnem programskem času na kar četrtino oddajnega časa; presegali pa so tudi dovoljene deleže oglaševanja na uro, saj njihove tako imenovane informativno-komercialne oddaje trajajo tudi po več kot pol ure; številni so tudi primeri prikritega oglaševanja v sponzoriranih oddajah Spidi in Gogi, Show, SQ Jam itd.





  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA