nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Uspešnost sistema pa je videti drugačna v očeh direktorjev in uprave, saj naj bi se po njihovem videnju po zaslugi pritožb kakovost storitev izboljšala (na bolnišnični ravni takšne ocene obsegajo 60, v osnovnem zdravstvu pa 30 odstotkov odgovorov).

V dvodnevni razpravi bo poleg analize dosedanjih izkušenj na tem področju seveda aktualen predlog ZPS in Slovenskega zdravniškega društva, ki predvideva novo zasnovo pritožnih poti na Slovenskem (z ombudsmanom za področje zdravstva kot zadnjo instanco), pri čemer je možna celovita primerjava z angleškim sistemom.

Po oceni državnega sekretarja na ministrstvu za zdravstvo mag. Vrhunca naj bi bilo to srečanje izvrstna priložnost za iskanje odgovorov, kako postaviti pritožni sistem kot element kakovosti zdravstvenega sistema.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA