nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Zato so bili ob razstavljenih delih (ki v glavnem sploh niso bila kake hudo radikalne zadeve in so bila velikokrat docela eksplicitna, jasna in razumljiva) zmedeni - kako je sploh mogoče ločiti umetnino od neumetnostne realnosti, kako je mogoče ta dela brati in doumeti? Manjkal jim je torej referenčni okvir, s katerim bi se lahko orientirali. To je morda presenetljivo, če pomislimo, da so dandanes informacije tako zlahka dostopne, da se je v zadnjem času zelo povečalo zanimanje širšega občinstva za sodobno umetnost (in to ne le v zahodni Evropi in ZDA, kjer so že v 80. letih opazili, da število obiskovalcev muzejev moderne umetnosti dosega in včasih tudi presega število tistih, ki si ogledujejo klasično umetnost, temveč tudi v Ameriki, Aziji itn., kjer imajo velike razstave sodobne umetnosti po več sto tisoč obiskovalcev) in da je danes intelektualcem po svetu nerodno, če niso (vsaj navidezni) poznavalci sodobne umetniške ustvarjalnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA