nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

V nekem razgovoru za Delo sem dejal, da bi moralo zunanje ministrstvo zahtevati redna poročila tudi o tem, kolikokrat se je Slovenija kot država objavila s stališča pozitivne prepoznavnosti v medijskem prostoru določene države. Slovenija kot država si mora najti tržno nišo za pozitivno prepoznavnost, pa najsi gre za resne ekonomske podatke, ki so nam mnogokrat v ponos in so realno mnogo boljši od držav, ki se s temi podatki znajo hvaliti, pa do takih »malenkosti« kot npr. Slovenija, najbolj varna med tranzicijskimi državami, imamo namreč najmanj kraj avtomobilov in najmanj zapornikov na prebivalca ali pa smo edina država med omenjenimi, ki ima vstop v ZDA brez vizuma, kar je lahko dobra zgodba o zaupanju v Slovenijo, ipd.

V današnjem globalnem svetu je pozitivna prepoznavnost konkurenčna prednost, ki se mora znati tržiti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA