nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



Še o ugotovitvi, da »primeri, ko se verzi iz pesnitev, znani izreki in naslovi pesmi pojavljajo v množičnih medijih, bodisi kot deli oglaševalskih akcij ali pa tudi novinarskih prispevkov niso tako redki«. To zgolj priča o pomanjkanju kreativnosti piscev, ki spričo revščine lastnih idej posegajo po tuji pameti in jo prodajajo kot svojo. Ker se vprašanje intelektualne lastnine in avtorskih pravic zaostruje, lahko v bodoče pričakujemo več odškodninskih zahtevkov tistih, ki bodo prizadeti z ravnanjem oglaševalcev, časopisnih hiš in navsezadnje tudi politikov, ki nič kolikokrat posegajo in javno uporabljajo citate iz tujih del, a brez navedbe avtorja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA