nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
Andersson, drugače fatalni mož marketinške scene (gre za avtorja kupa mednarodno nagrajenih oglaševalskih spotov), je lani v Cannesu sicer za Pesmi iz drugega nadstropja prejel veliko nagrado žirije, a s »samo« tremi igranimi celovečerci (prvega, Švedsko ljubezensko zgodbo je z velikim uspehom posnel leta 1969, drugega Giliap, ki je doživel finančni krah, pa leta 1975) ne gre za avtorja, znanega najširši filmski publiki. V Rotterdamu so poleg omenjenih celovečercev prikazali še njegove kratke in dokumentarne filme ter izbor reklamnih spotov - nedvomno dovolj gradiva za kakšno ljubljansko ponovitev, saj gre dejansko za izredno zanimivega in predvsem unikatnega režiserja. Ali, kot je bilo mogoče slišati po ogledu abstraktnih, bizarnih, izjemno detajliranih in v posameznih sekvencah presunljivih Pesmih: Neskončno sem užival, čeprav nisem nič razumel.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani