nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
Da prihodnost ni svetla je prepričan še eden izmed letošnjih rotterdamskih posebnežev - švedski Kubrick Andersson, ki so ga postavili v enega od treh fokusov. Andersson, drugače fatalni mož marketinške scene (gre za avtorja kupa mednarodno nagrajenih oglaševalskih spotov), je lani v Cannesu sicer za Pesmi iz drugega nadstropja prejel veliko nagrado žirije, a s »samo« tremi igranimi celovečerci (prvega, Švedsko ljubezensko zgodbo je z velikim uspehom posnel leta 1969, drugega Giliap, ki je doživel finančni krah, pa leta 1975) ne gre za avtorja, znanega najširši filmski publiki. V Rotterdamu so poleg omenjenih celovečercev prikazali še njegove kratke in dokumentarne filme ter izbor reklamnih spotov - nedvomno dovolj gradiva za kakšno ljubljansko ponovitev, saj gre dejansko za izredno zanimivega in predvsem unikatnega režiserja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani