nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Ne le po številu gledalcev v ciljni areni Planaia, kjer naj bi se po zagotovilih avstrijskih medijev zbralo kar 40.000 navijačev, kar je največ doslej (čeprav se zdi, da je to fizično nemogoče), kot tudi po televizijskem ratingu. Drugi polčas schladminškega slaloma si je namreč po podatkih ÖRF ogledalo kar 1,646.000 gledalcev ali 55 odstotkov vseh, ki so v Avstriji v tistem času sedeli pred televizijskimi zasloni (lani 43 odstotkov), kar je za tako imenovani »prime«, torej čas največje gledanosti televizijskega programa izjemna gledanost. Slovenska nacionalka ni tako hitra pri obdelavi ratingov, vendar pa ti običajno celo prekašajo avstrijske: lanski drugi slalomski polčasi iz Kitzbühla je namreč spremljalo kar 88,4 slovenskih televizijskih gledalcev, kar je že zelo blizu nogometni tekmi med Slovenijo in Jugoslavijo na lanskem EP, ko je takoimenovani marketinški rating znašal kar 89,1 odstotka.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA