nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

»Razlog je predvsem zaupanje, ki ga uživajo tradicionalne blagovne znamke. Ljudje jih poznajo in jih občutijo za domače, hkrati pa so trgovci iz klasičnih trgovin spoznali, da je poslovanje po internetu nujno, ne pa tudi ključno,« je povedal Kalehoff iz Jupiter Media Metrix.

Počitniški čas naj bi s povečano spletno prodajo večini obubožanih podjetij prinesel 10 do 12 milijard dolarjev prihodkov od prodaje, po Kalenhoffovih besedah pa je prezgodaj, da bi alarmantno napovedovali splošno recesijo spletne prodaje. Amazon.com je še vedno na prvem mestu med prodajalci v spletu, a v razmerah, ko se ameriška gospodarska rast upočasnjuje in ko spletnim podjetjem vrednost delnic z veliko hitrostjo pada, se mnogi analitiki strinjajo, da samo poslovanje v spletu ne bo preživelo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA