nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



In če se hoče časopis bralcu resnično približati, potem mora seveda vedeti, kaj ga zanima oziroma kaj naj bi ga zanimalo, a tega še ne ve ali pa zgolj sluti oziroma še tega ne. Poznati mora njegov doživljajski svet in temu prilagajati vsebino, zlasti pa slog, način - kako - posredovanja te vsebine. Če bralec dogodke, ljudi, nenavadnosti, vrednote, slabosti tehta po biblijskem dobro-slabo, goljufivo-pošteno, skromno-požrtno, moralno-pregrešno, potem bi morda tudi časopisne rubrike in pisanje veljalo prilagoditi temu, ne pa jih nadnaslavljati po starih šablonah (notranja politika, zunanja politika, sociala) in s postulati iz časov, ko so bili časopisi usmerjeni bolj k množicam in njihovi mobilizaciji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA