nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Polovica vprašanih trdi, da njihova podjetja za lobiranje namenijo manj kot 5 milijonov forintov (16 tisoč dolarjev) na leto, 37,5 odstotka med 5 in 10 milijonov (od 16 do 32 tisoč dolarjev), medtem ko jih 12,5 odstotka v ta namen porabi več kot 20 milijonov forintov (64 tisoč dolarjev) na leto. Na Madžarskem prevladuje mnenje, da lobiranje ni metanje biserov med svinje: skoraj 69,2 odstotka vodilnih v podjetjih, ki jih je zajela anketa, trdi, da se vloženi denar in čas v celoti povrneta, 27,3 odstotka pa jih je prepričanih, da se povrneta vsaj delno. Po besedah Gyule, poslanca najštevilčnejše parlamentarne stranke MSZP, ki se v zadnjem času ukvarja z vprašanjem lobiranja, je prvi korak k ureditvi delovanja lobistov registracija vseh združenj, podjetij in fizičnih oseb, ki se s tem preživljajo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA