nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Interes podjetij za to je zelo velik, ne glede na to, da je najbrž vsem jasno, da v začetnih letih uveljavljanja demokracije v ZRJ ter vračanja Srbov v Evropo in svet na tamkajšnjem trgu ne bo mogoč velik zaslužek. Kajti kupna moč velike večine od skoraj enajstih milijonov jugoslovanskih potrošnikov je celo precej nižja kakor denimo v Romuniji in Bolgariji, ZRJ je izčrpana in ima vrh tega približno dve milijardi dolarjev dolga pri Svetovni banki, IMF in Evropski investicijski banki (to bo otežilo najemanje novih posojil), veliko dolguje tudi Rusiji za energente itd.

A dolgoročneje gledano nikakor ne kaže zanemariti jugoslovanskega trga, na katerem bi morali dovolj zgodaj okrepiti navzočnost, da bi lahko tudi pozneje izrabljali zdajšnje prednosti - poznavanje jezika in poslovne mentalitete, naklonjenost kupcev našim blagovnim znamkam, boljše poznavanje trga od zahodnih konkurentov in prednosti pri vzpostavljanju lastne distribucijske mreže, priložnost za inštruktažo pri ustanavljanju jugoslovanske izvozne agencije ...



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA