nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

V revijalnem tisku so se pojavljale LDS, SDS, SLS SKD in ZLSD, na plakatih pa so se pojavljale vse stranke.

Morda bolj značilna je naslednja razdelitev oglaševalskih proračunov petih največjih strankarskih oglaševalk med dnevnike: LDS je največ oglaševala v Delu, polovico manj v Večeru, komaj kaj v Dnevniku in prav nič v Slovenskih novicah; SDS je največ oglaševala v Večeru, manj v Slovenskih novicah, malo v Delu in prav nič v Dnevniku; ZLSD je naročala oglase samo v Delu in Večeru; SLS SKD je največ oglaševala v Večeru, nato v Dnevniku in nekaj malega še v Slovenskih novicah, prav nič pa v Delu; pri DeSUS pa so ocenili, da so njihovi potencialni volilci bralci vseh štirih dnevnikov, a pretežno v Večeru, deloma v Delu, najmanj pa v Dnevniku in Slovenskih novicah.


Kot zanimivost velja omeniti še, da se je v času strankarske invazije na medije zmanjšalo oglaševanje za živalsko hrano, kozmetiko, kavo, čokolado itd.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA