nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Oglaševanje so najbolj povečali pri Dnevniku in Večeru, Delu in Slovenskim novicam pa so pri pripisali celo nekolikšen padec, a najbrž tudi zato, ker so oglase v prilogah Delo & Dom, Ona in Vikend magazin šteli k revijalnemu tisku. Med revijami, te naj bi objavile za šest milijard tolarjev oglasov, imajo namreč vse tri skupne priloge Dela in Slovenskih novic skupaj največji oglasni prihodek in so v prvi deseterici po vrednosti objavljenih oglasov, v kateri sicer vodijo, Nedeljski dnevnik in Gospodarski vestnik.

Med oglaševalci letos prepričljivo vodi Simobil, ki je razen na televiziji močno povečal oglaševanje tudi v vseh drugih medijih in je v devetih mesecih naročil v tem delu tržnega spleta za skoraj 1,4 milijarde tolarjev oglasov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA