nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Ekspanzija francoske nadnacionalke, ki se je v poldrugem stoletju uveljavila predvsem z distribucijo vode, reciklažo smeti, dobavo energije in transportom, v zadnjih letih pa je dejavnost hitro širila še na področje kabelske televizije, mobilne telefonije in internetnih storitev, kar je narekovalo preimenovanje iz Compagnie générale des eaux v Vivendi, je sprožila vprašujoče poglede bruseljskih izvedencev za pravila konkurence na notranjem trgu.
Z nakupom Seagrama, ki ne proizvaja le pijač, temveč ima razpredene poslovne interese v filmski industriji in glasbeni produkciji (ameriška družba Universal), bi Vivendi s pomočjo podružnice Canal+, ki obvladuje trg kabelske televizije v, a tudi v Španiji, Italiji, Belgiji, na Nizozemskem in se polagoma utrjuje v skandinavskih državah, dobil prevladujoč položaj na širokem področju distribucije filmov, glasbe in najsodobnejših internetskih storitev. Canal+ se je že doslej ponašal s premiernim predvajanjem filmov, takoj ko
so zapustili kinematografska, dostop do produkcije Universala pa bi pomenil nov udarec konkurenčnim kabelskim programom in ponudnikom glasbe na internetu, kajti v lasti Vivendija je tudi čedalje uspešnejši multimedijski posrednik Vizzavi, ki za nameček meša štrene francoskim velikanom mobilne telefonije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani