nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Njegov menedžer je Fiatu in Ferrarijevemu tobačnemu sponzorju izpulil 35 milijonov dolarjev letne plače (dotlej je bil najbolje plačan Ayrton Senna: natanko milijon dolarjev za vsako od 16 dirk prvenstva), poleg tega pa si je priboril pravice do trženja moštvenih barv in znamenitega logotipa črnega konjička na rumenem ščitu. Prodaja navijaških rekvizitov je sicer moštvom kar lep vir prihodka in v Maranellu so se zaradi tega kasneje nekoliko mrščili, kajti posel s kapami, majicami, vetrovkami, otroškimi kombinezoni, čeladami itd. (kdo bi vedel, na kaj vse je še odtisnil podobo in zaščitni znak nemškega zvezdnika), je zaradi izjemne priljubljenosti podrl vse rekorde. Letos je sklenil ekskluzivni pogodbi, prvo z nemško verigo blagovnic Karstadt, drugo pa z ameriškim igračarskim velikanom Toys-R-US, ki v povezavi s spletno knjigarno Amazon sega že v vsako luknjo tega planeta, za prodajo 300 (!) artiklov iz kolekcije, od lepila za papir za 4,9 marke do originalne čelade za 4900 mark.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA