nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Predvsem pa: novinar, ki verjame, da volilci rabijo čas (en dan) in mir (odsotnost politične informacije) za glasovanje, in to po vsem tem bombardiranju, kakršnemu jih je tudi sam pomagal izpostavljati, je bodisi cinik ali naiven, za nameček pa še nespameten ‒ nikoli ne bo namreč vedel, koliko tistih, ki se niso mogli odločiti do zadnjega, je v ključnem trenutku prikrajšal za ključno informacijo.

Edini izgovor za to prakso je, da se slovenski novinarji delajo Francoze: med zahodnjaškimi državami, ki jim Slovenija hoče biti papeško podobna, je samo tista, kjer se novinarji držijo te bizarnosti.

Ko je zakonodajalec kot del kampanje ‒ za katero naj nasploh ta sabat zaradi mene kar velja, četudi je podobno nesmiseln ‒ definiral »volilno propagando v javnih glasilih in drugih sredstvih javnega obveščanja«, je imel v mislih plačane oglase v medijih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA