nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Na vsak način pa je na tem področju potrebno drastično razdržavljenje: aktivno, kot nosilka projektov, kakršne so svetovne razstave in različni sejmi in podobni ekonomsko-turistični nesmisli sodobnega sveta, naj se vmešava čim manj; pasivno, posredno, s financiranjem, pa naj sodeluje čim bolj ‒ če je to politično sploh možno: ker iz dosedanjih izkušenj namreč vemo, da se ima za najbolj poklicano ravno sama.

Promocija Slovenije je tak oksimoron, bistroumni nesmisel, in to čisto v stilu najznamenitejšega primerka te figure iz zakladnice slovenskega slovstva: »molče trobental bo ... « ‒ da ne dokončam.
Slovenijo promovira vsak, ki gre kdaj s kakršnimkoli namenom v tujino; ki ima v tujini vsaj enega prijatelja ali znanca; promovira jo vsak uvoznik in izvoznik, vsak veleposlanik ali odpravnik poslov, gospodarski predstavnik, ataše; iz druge smeri jo promovira vsak tuj novinar, poslovnež, diplomat, turist.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA