nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Pogodba med Classom I in Telekomom je določala obseg in oblike oglaševanje storitev Telekoma med evropskim nogometnim prvenstvom, in sicer na desetih koncertih po Sloveniji, štirih radijskih in televizijskih oglasih ter ploščah, majicah in drugem materialu, o sloganu pa ni govora v nobeni izmed točk. A tudi če slednje odmislimo - osnovna pogodba se je iztekla 31. avgusta, obveljal pa je sicer naknadno sklenjen aneks, ki pa je le določil, da bodo glasbeniki nastopili do konca leta 2000 še na vsaj treh koncertih, Telekom pa bo tudi s svojimi oznakami zastopan na drugih morebitnih prireditvah v okviru akcije do konca leta.

, in so po izteku pogodbe, ki jih je sklenil Class I s sponzorji (Telekom ni bil edini), natančneje 12. septembra, sklenili novo pogodbo, tokrat z agencijo Luna, za uporabo Lovšinovega slogana v kampanji LDS na volitvah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA