nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Za financiranje volilne kampanje velja enaka zakonska ureditev kot za financiranje strank; denar za kampanjo je torej dovoljeno črpati iz članarine, prispevkov zasebnikov, pravnih in fizičnih oseb, prihodkov od premoženja, daril, volil, proračuna, dobička iz dohodka podjetja (stranka ima lahko le podjetje, ki opravlja kulturno ali založniško dejavnost), katerega lastnik je.

Prepovedano pa je pridobivanje sredstev stranke iz prispevkov tujih zasebnikov, fizičnih in pravnih oseb, iz prihodkov od premoženja stranke iz tujine, iz volil in daril iz tujine oziroma vsakršno drugo pridobivanje sredstev ali opravljanje storitev za stranko iz tujine.


Stroški volilne kampanje so zakonsko določeni: tiskanje in razobešanje plakatov, objavljanje predvolilnih oglasov in sporočil v medijih, organizacija in izvedba predvolilnih shodov in tiskanje, reprodukcija in razpošiljanje predvolilnega materiala volivcem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA