nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Sam pripominjam, da je aktualni reklamni film za union po svoje še hujši: alkohola sicer ne asocira s šofiranjem, gre pa zato za primitiven seksizem, kakršnega si v tako eksplicitni obliki in na tako nizki starostni stopnji ne privoščita noben priseben naročnik in agencija nikjer na svetu v reklamah za karkoli. Veliko farizejstvo tukajšnjega feminizma in advertisinga je, da Urad za žensko politiko in Slovenska oglaševalska zbornica ob tem niti ne črhneta! Varilci hmelja iz škatle na Celovški ‒ ki so dodobra spremenili podobo Slovenije že s svojimi diletantskimi gostilniškimi izveski ‒ s tem spotom in s falično flašo na plakatih in tiskanih oglasih samo potrjujejo svoj sloves največjega kulturnega onesnaževalca v slovenskem gospodarstvu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA