nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Organizatorji volilne kampanje bodo, če se opremo na dosedanje desetletne izkušnje z demokratičnimi volitvami, »računale« predvsem na vpliv elektronskih medijev, še posebej televizije. Volivce pa bodo prepričevale tudi s plakati (plakatna mesta so v pristojnosti občin, ki so dolžne brezplačno zagotoviti vsem listam najosnovnejšo predstavitev); stranke, ki imajo več denarja (doslej so le stranke, ki so prišle v parlament, dobivale proračunski denar), zagotovo z jumbo plakati, medtem ko bo treba kar dobro napeti oči, da bomo opazili skromen plakat kakšne od neparlamentarnih strank.

Zlasti v drugi polovici enomesečnega časa za volilno kampanjo, ko bo ta dosegla vrelišče, se zna primeriti dejanje, zaradi katerega bo stekel postopek pred sodiščem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA