nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Med prve, ki so tudi odraz partnerskega odnosa z dobavitelji (oziroma ugodnih nabavnih pogojev) sodijo akcija trajno nizkih cen, vse večji asortiman izdelkov z lastno blagovno znamko in slovenska košarica, o kateri je na včerajšnji novinarski konferenci povedal, da se v dveh mesecih, kar traja, še ni našel nihče, ki bi pri konkurenci našel istovrstne izdelke po nižjih cenah in bi bil torej po obljubah iz Mercatorja upravičen do povračila razlike. Od začetka akcije se je prodaja omenjenih izdelkov povečala za štirikrat.

Niti spremembe oziroma poenotenje poprej raznorodne poslovne kulture niti specifičen obratovalni čas - delo ob nedeljah - ne povzročajo običajnih poprevzemnih težav, saj po zagotovilih Mercatorjevega prvaka vseh 12.500 zaposlenih čuti pripadnost Mercatorju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA