nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Kot lahko sklepamo na podlagi rezultatov raziskave o etičnosti slovenskega prostora, se slovenski menedžerji še ne zavedajo, da je odkrita, neposredna in verodostojna komunikacija z interesnimi skupinami oziroma javnostjo za uspešno podjetje tako rekoč nujna. Večina jih tudi nima jasne oziroma enotne predstave o tem, kako naj oblikujejo strategijo konstruktivnih in verodostojnih odnosov z javnostjo, saj v povprečju približno enako vrednotijo in odobravajo stališča, kot so »javnost se lahko obvešča samo o splošnih zadevah, medtem ko so informacije, ki se tičejo poslovanja, strogo zaupne«, »odnos javnosti do podjetja je ključnega pomena za njegovo uspešnost« in »obvestila, ki gredo v javnost, morajo biti selekcionirana, da ustvarijo čim boljšo sliko o podjetju«. Skratka, menedžerji pri svojem odnosu do javnosti odobravajo stališča, ki se med seboj izključujejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA