nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Seveda imamo radio in zasebne televizijske kanale, toda časopisi so si na tem trgu izbojevali zelo ugleden položaj. 70 odstotkov tiskane reklame gre v dnevno časopisje, kar je zelo močen delež, primerljiv s skandinavskim, medtem ko je v Italiji delež le še približno 30-odstoten.

Delniške družbe, kakršna je vaša, so v splošnem zelo izrazito usmerjene na dobiček.
Zanima me, kako vam uspeva obdržati neodvisnost vaše uredniške politike spričo pritiska kapitala, ki bi morebiti zahteval, da sicer ohranite intelektualni videz, a se še bolj kot doslej usmerite k manj zahtevnim bralcem in si z dodatnimi prilogami, recimo žensko, ali pa milejšo uredniško politiko še povišate naklado?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA