nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Philip bo za vsako Nabiscovo delnico odštel 55 dolarjev, v prihodnjih mesecih pa namerava potencialnim strateškim partnerjem prodati tudi 20 odstotkov delnic svojega prehranskega podjetja Foods; to proizvaja znane blagovne znamke, kot so topljeni sir philadelphia, pice tombstone in diGiorno ter solatni prelivi. Za nakup Nabisca - ta slovi predvsem po piškotih oreo, čipsu ahoy, slanem pecivu in omaki za zrezke A.1 - sta se zanimala tudi britanski Cadbury Schweppes in francoski Danone, vendar so pogajanja z nadzornim svetom in upravo Nabisca propadla, kajti, kot trdijo dobro obveščeni viri, niti Britanci niti Francozi za eno Nabiscovo delnico niso hoteli odšteti več kot 53 dolarjev.

Po podatkih časnika The Street Journal Europe se bo po vključitvi Nabisca letni promet Foods povečal z zdajšnjih 26,8 milijarde na več kot 35 milijard dolarjev, število Kraftovih blagovnih znamk pa bo naraslo na 73.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA