nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Gospodarski vestnik in Parsek sta naredila raziskavo o spletnem oglaševanju v Sloveniji (rSOS, rsos.s5.net): rezultati kažejo, da gre za pičlih pet promilov od skupne vrednosti oglaševanja ali na prebivalca štirikrat manj kakor v Veliki Britaniji in 42-krat manj kot v ZDA.

Na prvi pogled je jasno, da že Evropa sama šele odkriva Ameriko ‒ a koga ali kaj odkriva Slovenija?


V okviru raziskave je bila opravljena anketa med direktorji večjih podjetij, oglaševalskih agencij in spletnih družb: ti kot glavne razloge za skromen delež oglaševanja na internetu navajajo konzervativnost ključnih odločevalcev, ki vztrajajo pri klasičnem oglaševanju, monopolistično cenovno politiko Telekoma ter nepreglednost obsega in strukture ciljnih skupin.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA