nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



nadalje pravi, da so v zunanjem ministrstvu z veseljem podprli pripravo strateškega načrta za celovito promocijo slovenske države, ki bo zajemal tudi kulturo v najširšem pomenu in bo moral vključevati tako promocijo v tujini kot tudi v Sloveniji, saj so navsezadnje vse mednarodne kulturne prireditve, konference, simpoziji in tuji obiski v naši državi najboljša promocija države »in situ«. Seveda pa po njenem mnenju kvalitetna promocija temelji na pametnem načrtovanju, kakovosti posameznih akcij, marketingu in ne nazadnje na odlični izvedbi načrtovanih aktivnosti. Po vzoru držav, ki že imajo razvito promocijsko dejavnost, se je v medresorski delovni skupini oblikovalo mnenje, da bo za uspešnejšo in učinkovitejšo mednarodno prepoznavnost Slovenije treba ustanoviti posebno agencijo, ki naj bi bila sprva pod neposredno pristojnostjo slovenske vlade, z leti pa bi postala čimbolj samostojna institucija, ki bi si za delovanje pridobila tudi neproračunske vire financiranja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA