nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

V teh dneh vsak na svoj način odkriva našo zgodbo o uspehu in za objavo v svojem mediju išče najbolj primeren zemljevid države, s katerim bo domačim bralcem in gledalcem predstavil to »majhno, a zelo prisrčno in obiska vredno deželico, ki jo moramo žal spoznati šele skozi oči nogometne žoge«, kot je pred dvema tednoma zapisal novinar iz Barcelone.

Ugledne medijske hiše CNN, BBC, Sports, Eurosport, CBS, Reuters, AFP, DSF, DPA, RTL,, Daily Telegraph, L'Equipe, Figaro, Le Parisien, Soir, Bild, Aftenposten, TVE, Marca, As, El Deportivo ... in še precej drugih, pa sem naštel le tiste, ki so se na NZS z željo po raznih informacijah in intervjujih napovedale v zadnjem času prek elektronske pošte. Nekaterim lahko pomagamo zgolj z enostavnim odgovorom na vprašanje (npr: športna redakcija CNN iz Atlante nas je spraševala, če lahko pride med pripravami na pri Kranju posneti našo reprezentanco med jutranjim joggingom), drugim je treba pač posvetiti precej več časa in podatkov (npr: 4 dni pohajkovanja po Sloveniji, ko je pariški novinarski kolega pred našim gostovanjem v delal obsežno reportažo o Sloveniji).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA