nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Štiri velike projicirane medijske podobe sem uporabil tudi zato, ker je ob cesti nasproti galerije pritrjen velik elektronski pano; instalacija je tako tudi komentar elektronskih podob, s katerimi so nasičena vsa velika mesta, in zato bo razstava s ceste na ogled tudi v večernem času med 21.30 in 00.30.
Odločil sem se za enostavne podobe, ki jih gledamo v turističnih prospektih in na televiziji in so navadno opremljene z besedilom, kar pa se mi pri tej razstavi ni zdelo potrebno: smučar v skoku, v kakovostni opremi in čudovitem okolju, nasproti drugi idili, posneti na otoku, ki se izmenjuje z lepim dekletom. Tovrstni klišeji oglaševalske industrije so zunaj realnosti; ko jih gledamo v revijah in na televiziji, vemo, da ne spadamo v to realnost, pri tem pa vendarle verjamemo, da bomo z nakupom smuči oziroma potovanja postali del tega univerzuma.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani