nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Po drugi plati je nepregledljiva tudi nekakšna sramežljivost tukajšnjega založniško-knjigotrškega pogona: sicer je pripravljen prodajati knjige na stojnicah in tudi malce ceneje kot običajno, a je daleč od tega, da bi bil agresiven, kot je na primer ameriški biznis, ki čisto nesentimentalno javno izjavlja, da je v vojni, v kateri mora osvojiti denarnice starostne skupine 18-34 let, da pa bi jo spravil v knjigarne, si ne pomišlja na vse pretege reklamirati užitka branja in užitka posedovanja knjige. Pazite, o nikakršni dolžnosti ni govora, biznis nam šepeta o knjigi kot užitku, tudi nam ne prigovarja, da se s kupovanjem knjig na nedoumljivo čaroben način ohranja nekaj, kar nam utegne priti še zelo prav v prihodnosti, v združeni Evropi, ne: govori nam o užitku brati in imeti! Ob slovenskih dnevih knjige pa se žal ni mogoče znebiti vtisa, da je njihov praznični duh v vsej svoji dobronamernosti malce didaktičen, češ nisi faca, če te dni knjige ne
kupiš in je ne podariš.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani