nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Po tej plati se torej ni nič spremenilo: »se gremo« dneve knjige brez vrtnic ali sploh cvetja (to smo prvo leto po katalonskem vzoru počeli radi in opazno), a vseeno z nekakšnim fatalističnim upanjem, da prihodnost knjige nikakor ni tako negotova, kot bi nam to radi vsilili mnogi.
Po drugi plati je nepregledljiva tudi nekakšna sramežljivost tukajšnjega založniško-knjigotrškega pogona: sicer je pripravljen prodajati knjige na stojnicah in tudi malce ceneje kot običajno, a je daleč od tega, da bi bil agresiven, kot je na primer ameriški biznis, ki čisto nesentimentalno javno izjavlja, da je v vojni, v kateri mora osvojiti denarnice starostne skupine 18-34 let, da pa bi jo spravil v knjigarne, si ne pomišlja na vse pretege reklamirati užitka branja in užitka posedovanja knjige. Pazite, o nikakršni dolžnosti ni govora, biznis nam šepeta o knjigi kot užitku, tudi nam ne prigovarja, da se s kupovanjem knjig na nedoumljivo čaroben način ohranja nekaj, kar nam utegne priti še zelo
prav v prihodnosti, v združeni Evropi, ne: govori nam o užitku brati in imeti!
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani