nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Ni se zdelo ravno verjetno, da se bodo kupci prek elektronske mreže pogajali s prodajalci za ceno mleka, solate, mesa, konzerv, keksov in vsemogočih drugih stvari, zaradi katerih greš v najbližjo samopostrežnico, ne pa se sprehajaš po neomejeno velikem svetu interneta. Priceline.com pa je dokazal, da se hoče zelo veliko ljudi pogajati tudi o teh stvareh: podjetje je pretekli teden izdalo kartico polmilijonti stranki, ki je naredila seznam blaga, ki ga je želela kupiti, s cenami, ki jih je bila pripravljena plačati. Če se najde trgovec, ki mu ponudba ustreza, mora kupec prek Pricelinea plačati ceno, ki jo je sam ponudil, potem pa oditi po blago v trgovino, ki sodeluje v tem programu.
Nekaterim analitikom se že zdi, da dobiva ekonomija prek interneta pomembno novo značilnost: sposobnost, da se bliskovito odzove na spremembe v povpraševanju.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani