nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Če pristavimo še statistične ugotovitve o povezavi med šolskim uspehom in dosežki na testih inteligentnosti, ločevanje šolskih predmetov na »glavne« in »manj glavne«, je več kot razumljivo, zakaj šolski neuspeh tako pogosto učinkovito stigmatizira ... zakaj so otroci v šoli (ne)uspešni nasploh in zakaj ne le pri teh ali onih predmetih,« pravi Čeplakova. Kako se to dogaja v razredu, opozarja podatek iz omenjene raziskave, da je po besedah skoraj 60 odstotkov vprašanih osmošolk in osmošolcev za njihov razred »srednje« ali zelo »značilno«, da učitelji ne spoštujejo učencev in učenk s slabšim učnim uspehom. Morebiti je prav to eden od vzrokov, da se v razredih vrstniške mreže samopomoči ne razvijajo tako, kot bi želeli tisti, ki pomoč potrebujejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA