nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Drži, je na omenjeni očitek odvrnil komisar za notranji trg, a zaradi poslovne poroke dveh nemških izdelovalcev tovornjakov ni tržna konkurenca prav nič manjša, kajti kot protiutež še vedno ostaja močni tekmec. Pri prepovedi združitve Volva in Scanie, ki bi s 30,8-odstotnim deležem postala največji proizvajalec tovornjakov z nosilnostjo nad 16 ton na evropskem trgu, pred Daimler-Chryslerjem z 20,5 odstotka, je komisija po Montijevem pojasnilu upoštevala dejstvo, da bi novi velikan imel med 50 in 90 odstotkov tržnega deleža na Švedskem, Finskem in Norveškem ter na Irskem, v razredu avtobusov pa tudi v Veliki Britaniji, zato bruseljski analitiki kljub posredovanju premiera Görana Perssona niso mogli privoliti v to poslovno potezo.
Iz Volva so prejšnji teden sicer poslali dodatna zagotovila o odpiranju mreže koncesionarjev tujemu kapitalu, vendar tudi ta poteza ne bi rešila problema tržne konkurence.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani