nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Slovenske oglaševalske agencije, oglaševalci in mediji naj do rešitve spora med nekaterimi agencijami in mestno občino Celje v Celju ne oglašujejo na oglasnih površinah celjskega podjetja Premena, temveč na tistih plakatnih mestih, ki so po rušenju v mestu še ostala podjetjem Proreklam - Europlakat, Metropolis Media, Gradium in Inreklam - Progres in stoje na zasebnih zemljiščih.

Slovensko združenje medijev pri Slovenski oglaševalski zbornici se je s tem in še nekaterimi stališči odzvalo na afero, do katere je v Celju letos prišlo potem, ko je Mestna občina Celje dala odstraniti vse panoje za jumbo plakate naštetih podjetij, ki so bili postavljeni na občinskih zemljiščih, ob tem pa je pomotoma podrla tudi nekaj panojev na zasebnih zemljiščih.

Predsednik združenja in tajnik sta v ponedeljek v posebni izjavi za javnost obtožila občino Celje in župana, da so s prikritim razpisom in nasilno odstranitvijo oglasnih panojev povzročili precejšnjo gospodarsko škodo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA