nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Podoba slednje je projicirana na obešene lamele (), ki med odpiranjem in zapiranjem ob natančnih lučnih posegih in spremembah ( Clayburgh) ne le spreminjajo globino in perspektivo prizorišča, ampak z navzočnostjo zvočne podobe vzpostavljajo tudi dvojnost med neposredno navzočnostjo giba in časovno distanco glasbenega posnetka.
V intenzivni in dinamični, vrhunsko izvedeni koreografiji je svojo koreografsko govorico, temelječo na principu gibalne določenosti in odprtih improviziranih delov, razvil v izjemno zanimive detajle, tako v posamičnih frenetičnih trzljajih in tikih kot mehkem drobljenju telesnosti v moško-ženskih duetih.
Če gre v prvem delu večera za paralelen odnos med glasbo in gibom, pa je koreografija v drugem delu večera, z naslovom Kaktus unter Strom, del glasbene partiture Globokarja, v kateri je na več ravneh navzoč princip trojnosti: najprej v »zgodbi« o odnosu oče-mati-otrok, katere vizualizacija so enominutne gibalne sekvence; triada se ponovi v
odnosu treh glasbenikov na odru: Veale (oboa), Ollu (),- Celea (kontrabas), na globalni ravni pa v odnosu med Globokarjem - avtorjem partiture in »režiserjem zvoka«, v živo nastajajočo instrumentalno in elektronsko glasbo na matrix mixerju ter koreografijo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani