nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
In če doslej ni bilo mogoče opaziti pravih korakov k tesnejšemu in dolgoročnejšemu povezovanju med kmetijstvom in živilskopredelovalno industrijo (k temu ni pripomogla niti podelitev lastninskega deleža predelovalne industrije zadrugam ob privatizaciji podjetij, saj so zadruge podarjene solastniške deleže v podjetjih ob sprostitvi trgovanja z delnicami prodale ali pa so svojo lastniško vlogo opravljale silno nezrelo, s pomanjkanjem vizije dolgoročne naravnanosti), naj bi se to v izdatnejši meri začelo dogajati še letos.
Po zgledu povezav, kakršne poznajo tudi v državah EU, ko se tako imenovane vertikalne integracije med pridelavo, predelavo in določeno trgovsko mrežo kažejo tudi v prodaji živil pod določeno trgovsko blagovno znamko, se je prodaja trgovskih blagovnih znamk na tem področju razmahnila tudi pri nas. Medtem ko v Veliki Britaniji in Nizozemski prodaja pod trgovsko blagovno znamko predstavlja že zelo velik delež celotne prodaje
živil, pa je pri nas za kakšno resno oceno uspešnosti te prodaje še prezgodaj.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani