nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Pred časom mi je uspešen internet podjetnik razlagal, da bi šel v Silicijevo dolino, ustanovil podjetje in ga dal na borzo (ne seveda na Ljubljansko in niti ne Londonsko), kjer bi mu neglede na poslovne rezultate vrednost vrtoglavo narasla ‒ kakor recimo Amazon.com, ki še vedno posluje z izgubo, kljub temu pa kotira milijarde, ali nenazadnje tudi AOL, ki je v primerjavi s Warnerjem po dobičku pravi palček.
Spojitev AOL-a in Warnerja je za laike in za ljudi iz visokega biznisa obenem fascinantna, smešna in zaskrbljujoča. Vsega hudega in velikega vajeni, pa vendar frapirani finančni in medijski analitiki se zgražajo nad dejstvom, da je to uspelu ravno Steveu Caseu, brezveznemu tehno-piflarju iz, ki je nekaj let nazaj midwestern kmetavzarjem prodajal e-mail naslove, še pred tem pa tržil pizze.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani