nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Vedno bolj razvedrilna in vedno manj informativna in kulturna funkcija komercialnih medijev ‒ in ne le komercialnih ‒ je vedno bolj in v bistvu tudi tolažilna. Tako dajati tolažbo kakor biti tolažen pa je spet stvar žensk ali vsaj ženskega principa, če že kaj takega obstaja. Svet se vse bolj vrti v okvirih cikličnih menjav moškega spreminjanja in ženskega tolaženja: med vojnami in blažjimi oblikami diplomacije in tehnološkim razvojem na eni strani, na tej temni ali vsaj (še) neznani strani Zemlje, ter občestvenimi spravami in pomiritvami na drugi, s tem marsikdaj naravnost razuzdanim veseljačenjem od verskih do poganskih praznikov in slavij, kulturnih, milenijskih, kakršnihkoli, s katerimi se svet navidez vrača v tir, ki pa tem bolj zavija v drugo smer.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA