nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:



(5) Tisti, ki jih zanima raziskovanje številnih vzporednic med Cunninghamovimi sodelovanji ter "dekonstruktivističnimi" teorijami Barthesa, Derridaja in Lacana, lahko začnejo s primerjanjem arbitrarnega, prožnega razmerja med slišnimi in vidnimi stimuli z enako arbitrarno naravo lingvističnega znaka, svobodno "lebdečega" označevalca. Še več, Cunninghamova egalitarna razporeditev teles in predmetov znotraj prostora predstave se v precejšnji meri sklada z Barthesovim dekonstruiranim tekstom ter njegovimi izmenljivimi fragmenti ali "leksijami", njegovimi "multiplimi vhodi in izhodi" ter z njegovo kakofonijo ločenih "glasov".



Podpis pod sliko na str. 313:



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA