nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Ker Wittgenstein ni mogel sprejeti pravovernih razlag Shakespearove veličine (moč jezika, bogastvo in raznovrstnost karakterizacije), je prišel do sklepa: "Povsem možno je, da sta pri Shakespearu bistveni neprisiljenost in avtoriteta in da ga je treba preprosto sprejeti, če ga želite biti zmožni ustrezno občudovati, tako kot sprejemate naravo, denimo kak prizor iz narave, zgolj takšnega, kot je."

Naš čut za estetsko odličnost se ne kaže v teoriji, temveč v praksi: s kretnjami med dojemanjem umetniškega dela, s stopnjo zatopljenosti v knjigo, s časom, ki ga prebijemo med ogledovanjem slike, s pogostnostjo, s katero se vračamo k igri.


Wittgensteinove pripombe o Shakespearu moramo brati v kontekstu tega argumenta.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA