nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
In vendar, če je bil Shakespeare slab pesnik, kako to, da je bil deležen tako velikega občudovanja? Ker Wittgenstein ni mogel sprejeti pravovernih razlag Shakespearove veličine (moč jezika, bogastvo in raznovrstnost karakterizacije), je prišel do sklepa: "Povsem možno je, da sta pri Shakespearu bistveni neprisiljenost in avtoriteta in da ga je treba preprosto sprejeti, če ga želite biti zmožni ustrezno občudovati, tako kot sprejemate naravo, denimo kak prizor iz narave, zgolj takšnega, kot je."
Naš čut za estetsko odličnost se ne kaže v teoriji, temveč v praksi: s kretnjami med dojemanjem umetniškega dela, s stopnjo zatopljenosti v knjigo, s časom, ki ga prebijemo med ogledovanjem slike, s pogostnostjo, s katero se vračamo k igri.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani