nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Nikakor ne morem dokazati, da je bil Cunningham pod neposrednim vplivom Šklovskega ali Brechta, toda sám Brecht rade volje priznava svoj dolg do še enega vélikega zanikovalca naravnega, Duchampa. Pravzaprav je bila scenografija njegove predstave Walkaround naravnost poklon Duchampu - šlo je za zbirko prozornih plastičnih pravokotnikov, potiskanih z ikonografijo, vzeto iz Duchampove mojstrovine Veliko steklo. Poleg tega je bil del Walkaround, v katerem Cunningham počepne, sleče dres in obleče drugega, zasnovan kot vizualna aluzija na Duchampov Akt, ki se spušča po stopnišču; Cunningham je te dele koreografije, v katerih je šlo za priredbe, ustvarjene pri njegovem pouku plesne tehnike, označil kot ready-mades.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA