nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
(1) Virilio, The Aesthetics of Disappearance, prev. Philip Beitchman, Semiotext(e), New, 1991, str. 104. Baudrillard in Arthur Kroker sta intenzivirala tovrstne projekcije izginevajoče subjektivnosti ter implozije simulacije in realnosti. Za kritiko Baudrillardove "kiberpankovske" sociologije glej Douglas, Media Culture, Routledge, London, 1995, str. 297-330; in Andermatt Conley, ur., Re-Thinking Technologies, University of Minnesota Press, Minneapolis, 1993, zlasti str. 173-190.
(2) Če ni navedeno drugače, so vse reference v zvezi z Wimom Vandekeybusom vzete iz prepisov, ki sem jih pripravil na osnovi njegovih izjav v The of Dance, prvem delu serije v produkciji PBS (1993), ki jo je režiral Geoff Dunlop, v vlogi pripovedovalca pa je nastopil Raoul.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani