nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:



(19) Susan Manning dokaj ostro postavlja pod vprašaj pisanje Sally Banes o Judson Church in šestdesetih letih, nato pa skuša zvesti postmodernistični obrat na eno samo plesno sezono (1979-1980), v kateri je bil kolaps baleta in moderne (po njeni definiciji) najbolj opazen. Potrebo po tako precizni periodizaciji so zapletli drugi, enako precizni dejavniki (pomislimo samo na Posvečenje pomladi Nižinskega), pa tudi razlaganje zgodovinskih obratov s formalnimi merili, ki zameglijo pogled na to, kako in zakaj je sploh prišlo do posameznega obrata. Medtem ko so posegi obeh avtoric kritični do povezovanja plesa s teoretskimi razpravami, ki so obravnavale druge medije, sta obe poudarjali tisto, kar je značilno za ples.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA