nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:





Na tem mestu torej vidimo, kako realno (falus) začne nastopati kot odsotno; temu simbolu je znotraj kulturno vzpostavljenega reda simbolnega pripisan vnaprejšnji pomen, ki ustvarja razliko, ki je realno ne more zaznati. To je razlog, da ni seksualnosti, ki bi bila zunaj simbolnega, ali kot pravi Jacqueline, "ni ženskega, ki bi bilo zunaj jezika". (16) Politična posledica, do katere so upravičeno prišli Jacqueline in drugi, je, da mora boj proti patriarhalni dominaciji potekati v domeni kulturne reprezentacije ter da ne more temeljiti na konceptu ženskega telesa in njegove naravne ali esencialne razlike / privilegija. Ali kot pravi Jacqueline: "Če naj status falusa postavimo pod vprašaj, tega torej ni mogoče doseči neposredno prek ženskega telesa, marveč s sredstvi drugačnega simbolnega pojma (v tem primeru se razmerje do telesa nemudoma znajde v krizi) ali pa s povsem drugačno logiko (v tem primeru oseba sploh ni več znotraj simbolizacijskega reda)."(17) Jacqueline in drugi so se osredotočili na ta "drugačni simbolni pojem", vendar si tudi "povsem drugačna logika" zasluži pozornost.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA