nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Pri gibanju na odru gre na splošno za izmenjavanje med izrazitimi vizualnimi kompozicijami - ženske, ki nosijo maske iz ovčje kože, plešejo za slepim Sa|dom Gharbijem, ki, ovit v volneno preprogo, mirno sedi na robu odra; plesalec, napol moški, napol žival, plava skozi zrak, medtem ko drugi tvegano leži na vrhu kupa dolgih, tankih metlišč - in vročičnimi, fizičnimi-športnimi gibi, podloženimi s skladateljevimi dinamičnimi rock ritmi. Plesalec, ki plava skozi zrak, nastopa tudi v vlogi nemško govorečega, ki na zatemnjenem odru nenehno kriči nekoherentne koščke informacij. Pred zaslonom iz ovčje kože, postavljenim v ozadju odra, se predstava vse bolj pogreza v nerazložljive preobrazbe ljudi v roparske zveri in nato še v žrtve, v volkove in ovce; nekateri plesalci kot projektili planejo v prazni prostor, drugi se zaletavajo in valjajo drug po drugem, kot bi jih vodila vročica prvotnih preživetvenih instinktov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA